vrijdag 13 juni 2014

Bruidssluiertje gemaakt


Ik had gisteren eindelijk weer eens een creatief moment. 

Ik zie op het internet zoveel prachtige bruidskroontjes, ik ben er dol op. Maar de echte oude zijn erg duur.

Ik ben in mijn spulletjes gedoken en heb het één en ander bij elkaar gezocht.

Er moest wel wat aan de kleur van de bloemetjes gebeuren , die waren erg blauw.

Ik heb ze door de koffie gehaald en goed laten drogen.

Het geheel opgebonden en zie hier het resultaat.







Ik ben er erg tevreden over. Het volgende sluiertje is al in de maak. De bloemen zijn al "geverfd"

Fijn weekend en groetjes van Monie

3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er prachtig uit.
Groetjes Miranda

José zei

Wat prachtig dit bruissluiertje. Ik ben volgens mij volger van jouw pinterest, maar dit heb ik nog niet gezien.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahaha ook al op je andere blog gereageerd vind ze super mooi prachtig gemaakt ...fijne week lieve groet rosita